۳ پاسخ

من یکبار ۱۳ رفتم یکبارم ۱۳ چون جمعه بود روز ۱۴ رفتم

فک‌کنم۱۲ام یا۱۴ام بعد سونو آزادسازی میزدیم

12 سیکل رفتم سونو و بعدش امپول زدم 3 روز بعدش

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
منتظر معجزه منتظر معجزه قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری