خانما شما چندم سیکل رفتین برا سنو فولیکول؟؟و چندم سیکل امپول زدین

۴ پاسخ

من همیشه ۱۳ میرم فرداش امپول میزنم

من روز دوازده سیکل رفتم سونو روز سیزده امپول زدم

۱۲قاعدگی ...اکثرا میرن.ومن همون بعضی وقت هاهم‌میگفت فرداش بزن

بستگی داره دورت چند روزه باشه برامن بین سی روزه تا سی و دوروزه هست روز هجدهم رفتم

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری