کیا از این آمپول زدن
چندم سیکل زدین چجوریه

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم فقط طبق دستور پزشک اقدام کن و دکتر بنا به صلاحدید و باتوجه به سایز فولیکول هات اگر لازم باشه این آمپول ها رو میدن ، البته ممکنه برای بعضی افراد در کنار این آمپول ، آمپول های دیگه هم تجویز کنند.ولی بدون نظر دکتر تزریق نکن

من زدم
روز ۱۱ سیکلم بود فک کنم

عه من زدم ۱۴ سیکل بود

روز ۱۲ سیکلت میری سونو اگر تخمکت بالغو اندازش خوب باشه اینو میزنی
من این ماه زدم دیروز رفتم ازمایش خون دادم منفی بود

من ۱۳ پریودی زدم

امپول ازادسازی معمولا ۱۲/۱۳/۱۴سیکل میزنن بستگی به دوره سیکل هرطرف داره البته همینجوریم نمیزنن باس فولیکول غالب داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری