طریق استفاده از کیت تخمک گذاری چجوریه

۲ پاسخ

از۷تا۱۰صب فرصت داری یعنی ک‌ تستو انجام بدی
و ۹سیکل۱۲سیکل و۱۴ سیکلت باید تست بزنی

از روز اول پریودی تا نهم سیکلت حساب کن
از ساعت۷صب تا۱۰صب ناشتا تست بزن
از بسته بازش کن ی خط قرمز رنگ داره ی لیوان ی بار مصرف رو از ادار صبحت تا نیمه پر کن و کیت رو داخلش بزار تا خط اول پررنگ شد بعد بردار تا ۲دقیقه صب کن اگر خط دوم هم پررنگ شد یعنی ۴۸ساعت آینده تخمکت آزاد میشه میتونی اقدام ب بارداری کنی‌.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان فعلا نمیدونم مامان فعلا نمیدونم هفته یازدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری