کسی قلق پخت لبو بلده یاد بده بمن
نرم و شیرین باشه

۴ پاسخ

من خرد میکنم با چن تبکه نبات میرزم داخل قابلمه روشم اب میریزم میزارم بپزه اخرش که لبوها نرم شدن ابش نمیزارم کلا خشک شه تقریبا کمی در حد شیره میمونه روش خیلی خوشرنگ و خوش طعم‌میشه

من پوست کندم گذاشتم بالا الان زیرشم کم کردم ی کم شکرم میریزم همین

بشور آب بریز و نبات بزار خوب بپزه بچش اگ شیرینیش کم بود شکر بریز یا شیره انگور

توش نبات بنداز و یکم شکر زیرشو کم کن ۴،۵ ساعت ریز ریز بجوشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین ♥️♥️ مامان امیرحسین ♥️♥️ ۴ سالگی
مامان ❣️ دو گل پسر❣️ مامان ❣️ دو گل پسر❣️ ۴ سالگی
مامان نفس وهاکان مامان نفس وهاکان ۱ ماهگی
مامان ❣️ دو گل پسر❣️ مامان ❣️ دو گل پسر❣️ ۴ سالگی