بفرماید کاچی کیا عاشق کاچی برزک هستن

تصویر
۷ پاسخ

وای خییلی خوشمزس من که خیلی دوس دارم خیلی وقته نخوردم همیشه زمستونا مامان بزرگم درست میکرد میخوردیم ولی الان دیگه درست نمیکنه

من دوس دارم نوشجونتون گلم

نخوردم تا بحال خوشمزه به نظر میاد

من عاشقشم

من عاشق کاچیم با زیره اینا

میشه دستورشم بگی

چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی