۱۳ پاسخ

ای ننه ماشالله چقد دخمل سمت چپی جیگره

به این اکانتم

چقدر با دوستات هماهنگ بودی😅😅

ماشالله 😍

ای جان خدا حفظشون کنه

سه تاش هم مال خودت هست وای چه خوب😍🐥🐥😍

اون ماهلینو بده من بخوووورم😍🤣
مهیااااار جونمووو خداا❤️

۳قلو های شماست؟ماشالله سخت نیست؟پرستار داری.؟

خدا حفظشون کنه انشاالله ماشالله خیلی نازن

خدا حفظشون کن چیت میشن

یعنی سه قلو هستن ..ماشالله بهشون چقدر نازن

ای خدااا ماشالله🥹🧿خداقوت عزیزم

ای جانمممممم فداشون بشم من

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی