وای دیشب یادم رفته ال دی بخورم چکار کنم

۵ پاسخ

اشکال نداره ادامه بده نمیخواد چیزی بخوری

من تا حالا با قرص جلوگیری نکردم نمیدونم

تا ۴۸ساعت عیبی نداره

اشکال نداره امشب بخور

یک هفته هر روز دوتا بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی