۶ پاسخ

من دوبار زایمان طبیعی داشتم یقرون نگرفتن بیمارستان دولتی بود

من سر پسرم رایگان بودم بیمه داشتیم

با بیمه سلامت ۵۰۰ تومن

با تامین اجتماعی رایگان

رایگان

من سر دختر اولم زایمان طبیعی کردم کلا مال من رایگان بود فقط برا مامانم ک سه روز بستری بودنی مونده بود۱۴۰ تومن گرفتن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان دایراک ودلوین مامان دایراک ودلوین ۸ ماهگی