خیلی میترسم شکمم درد میکنه😔

۳ پاسخ

عزیزم منم همینطور زیردلم زیاد درد میگیره چون جفتم سر راهیه و طول سرویکسم ۳۲ هست چند روزه سعی میکنم خیلی رعایت کنم و هر ۱۲ ساعت شیاف میذارم و اصلا شلوار نمیپوشم که بخواد کشش روی شکم یا روی مثانه م قرار بگیره فقط پیراهن بلند و از زیر هم هیچ لباس‌زیری نمیپوشم ، توالت فقط فرنگی ، بیشتر هم دراز میکشم و طولانی نمیشینم الان یه مقدار دردام کمتر و قابل تحمل تر شده. فردا هم میرم دکتر ببینم تصمیمش چیه ، شما هم حتما رعایت کن و زود برو دکتر تا ببینی چی به صلاحته.
انشاالله که بهترینا برات اتفاق بیفته

بیش از حد به خودت استرس وارد می‌کنی عزیزم، سریع و منطقی پیگیری کن و توکل کن به خدا

دقیقا کجای دلت ؟؟درد پریودی کع زیر دل درذ میکنع؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان آلما و تو دلی🥹 مامان آلما و تو دلی🥹 ۱ ماهگی