ببخشید خانوما، میگو هم جیوه داره؟🥲🫤

۸ پاسخ

نه ندارهه

من که عاشقشم و میخورم

میگو یکی به من گفت گرمه اصلا نخور تو بارداری خوب نیست منم دیگه ترسیدم نمیخورم

میگو خیلی خوبه
منم چندین بار خوردم

نداره گل

نه نداره خیلی هم خوب و‌ مقویه

سرچ کردم میگه خوبه

نه من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی