۶ پاسخ

من انقدر تو چایی اویشن و میخک ریختن این چن وقته خوردم 😕😕

چیزی نمیشه

نه چیزی نمیشه من سرما خورده بودم دولیوان خوردم

انشاالله عزیزم 😂😂

مصرف زیادش ضرر داره دیگه با یبار هیچی نمیشه

نمیشه بابا

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد