خانوما دمنوش عناب موردی داره خوردنش؟

۶ پاسخ

نه اوکیه مشکلی نداره

اره اتفاقا نی نی هم خوش رنگ و رو میشه

من میخورم برای سرما خوردگی خوبه

زیادش رو نخور فشارت یهو نیفته.
ولی خود عناب خوبه
اگه فشارت بالا هست دمنوشش خوبه

تو بارداری دمنوش ممنوعه

عناب خالی بخوری بچه رو میگن خوشگل میکنن

سوال های مرتبط

مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری