۴ پاسخ

درد زیرشکم دارم من.سرفه میکنم اذیت میشم.شکم زیاد ندارم شکم خودمه ولی انگار پوستم جا نداره دیگه همچین حسیه.سرفه و عطسه میکنم واسه همین شکمم درد میگیره.معدمم سنگینه

من کمر درد دارم

من فقط کمر درد دارم

بعضی وقتا کمر درد
حالت تهوع مخصوصا اول صبحها خستگی و بیحالی

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری