۵ پاسخ

سعی کن قرص نخوری منم همینجورم زانو ب پایین پشت پاهام میگیره شدید

شیر کشک بادام درختی ازاینا زیاد بخور

گلم گرم بگیر خوب میشه چون هوا سرده اینجوری شدی
من از زانوهام ب پایین تو هوای سرد همیشه درد میگیره
ماساژ بده ببندش خوب میشه

من همیشه دست و پاهام درد می‌کنه همیشه یعنی هر روز ولی بخاطر این دکتر گفت مسکن اینها تا میتونم نخورم همه سعی ام در اینه ک قرص نخورم اگه نمیتونی درد و تحمل کنی حتمن پیش دکتر برو ک برات قرص مسکن بنویسه همینجوری مصرف نکن

سرخود نمیتونی قرص بخوری عزیزم
یه دوش آب گرم بگیر
گرم نگهشون دار حالا با پتو جوراب هرچی اگه دیدی بهتر نشدی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان لوس لوسی🫀🧿 مامان لوس لوسی🫀🧿 هفته دوازدهم بارداری
مامان دلسا ودیان مامان دلسا ودیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه‌خانوم🩷 مامان پناه‌خانوم🩷 هفته یازدهم بارداری