خانما ۳۶ هفته و ۲ رو
۲۷۰۰ خوبه یا کمه؟ز

۹ پاسخ

توی ۳۶ هفته ۲۳۰۰ بوده

من ۳۶ هفته ۲۸۸۰ بود

برای من وقت زایمان ۳۳۰۰ بود

خوبه گلم

باز برای شما خیلی خوبه من دفع پروتئین داشتم نمیزاشت بچم اصلا رشد کنه ۳۶ هفته و ۴ روز هستم اصلا رشد نداشته بچم ۲۳۰۰ بود ۳۴ هفته ۲۲۰۰ بود خوب بود اما بعد اون که دفع پروتئین گرفتم رشد نکرد تازه از بیمارستان مرخص شدم نمیدونم چیکار کنم تا زایمان که حداقل ۳ کیلو بشه خیلی نگرانم

۲۰۰ گرم کمتر از چیزیه ک گهواره زده

کلا بچه ت فکر میکنم ریزه میزه باشه استخون بندیش ریزه.

دکتر چی گفت؟

نرماله

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد