خانما سونو وزن بیمع قبول مبکنه؟چقد پول دادید

۷ پاسخ

تکمیلی؟

برای منم فکر کنم ۷۰۰ خورده ای شد با بیمه

بیمه تکمیلی داشته باشی مرکز سونو طرف قرارداد باشه رایگان میشه
ولی با تامین اجتماعی بخوای بری 500خورده ای میشه

تکمیلی سامان

اگر منظورتون تکمیلی بله نسخه از متخصص داشته باشین آنلاین هم طرف قرارداد نباشه مبلغ فاکتور رو میده هر نوع سونویی

من 2100داذم اره نصفش میده

من ۵۴۰ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ ۱۳ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو ۷ ماهگی