هفته چند سونو وزن دادید؟

۹ پاسخ

سونو آنومالی مرحله دوم رو ۲۹ هفته رفتم

سونو وزن اگه منظورتونه پریروز دادم

32هفته

بهترین زمانش 32 هفته

۲۹ هفته

به من ۲۹ هفته و ۳ گفت برم دکترم، چون خدای نکرده اگر وزنش خوب نباشه وقت کافی داشته باشم برای جبران و خوردن مکمل و یا نهایتا اصلاح سبک غذاییم..

۳۱هفته

از ۲۸ تا ۳۲ هفته میتونی بری
من سر دخترم ۳۲ هفته رفتم

33هفته 1روز

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی