۱ پاسخ

نه نمیریزم
اگه میخوای نفخشو بگیری از قبل خیس کن ابش رو یه بار عوض کن
ولی اب عدس پخته شده رو نریز دور چون خیلی خاصیت داره

سوال های مرتبط

مامان نیم وجبی ها❤️ مامان نیم وجبی ها❤️ ۱ سالگی
مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی