من عدس رو میزارمشب تا صب خیس بخوره با پیاز میزارم بپزه بعد یدونه سیب زمینی نگینی میریرم توش اصولا لعاب دار میشه گاهی یع قاشق آرد تفت میدم میریزم توش یکم میکش میکنم که عدسی درسته نباشه.نون زیز کردن تو عدسی رو دوست نداره رایان خالی میدم ولی غلیظ درست میکنم نه ابکی
من اول آرد و تفت میدم بدون روغن بعد تو قابلمه حدا پیاز و سرخ میکنم آرد میزنم زردچوبه خیلی کم فلفل خیلی خیلی کم بعد یکم زیره آسیاب میکنم میریزم توش رب هم باهاش تفت میدم سیب زمینی نگینی میریزم داخلش از قبل هم نفع عدس رو میگیرم بهد اونم اضافه میکنم در آخر آب میریزم میزارم پخته بشه بعدش که پخته شد کمی نون ریز میکنم عدسی رو میریزم روش و میدم دخترم خیلی دوست داره
من هم میکس میدم هم blw (انگشتی)
عدسی با یکم برنج نیم دانه با پیاز داغ تفت میدم یکم پودر بامیه میریزم یه مقدار اب بریز اخر سری هم یکم جعفری تازه هم اضافه کن میتونی سبیب زمینی نگینی هم اضافه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.