۴ پاسخ

اگه صبح بزنی تا ظهر خیلی مشکلی نداره ولی از ظهر بیقراری و شب تا صبح طبش بالا میره فرداش تا ساعتی که براش واکسن زدی طب کم داره دیگه بعدش خوب میشه کم کم
کلا سختیش ۲ روز اول هست

تا ۶ ساعت اوج درد هست و تا ۱۲ ساعت ریسک بالای تب بعدش هم احتمال تب دارن ولی کمتر. فقط مرتب پاراکید و بده و دمای بدنش و چک کن

پسر من. تا ۳ روز تب داشت
زیاد نه ولی بدنش گرم بود

من امروز زدم بهداشت گفت تا ۳روز

سوال های مرتبط

مامان نهال فیض آبادی مامان نهال فیض آبادی ۱۴ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی