۶ پاسخ

اره منم ترشح زیاد دارم گاهی وقتا شک میکنم که نشستی کیسه آب نباشه

آره منم ترشح زیاد دارم

عزیزم اگ برات غیرطبیعیه برودکترت

من دارم خیلیم زیاددددده

میزان ترشح فکر نکنم به هفته چند بودن ربط داشته باشه 🤔

من که ندارم

سوال های مرتبط

مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیک🩵💙 مامان نیک🩵💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی