۴ پاسخ

برا بچه 10 ماهه 4 قطره چکون دیفن هیدرامین زیاده .مطمئنی دکتر گفته؟

خیلی زیاده اصلادیفن هدرامین بهش نده خوب نیست برابچه

4تا قطره چکان

اره هر سیسی یه قطره چکون کامل میشه

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان هلیا
ولیپور مامان هلیا ولیپور ۱ سالگی
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی