۷ پاسخ

من‌ سرشو‌ بریدم

من کمتر گذاشتم ببینه... و اوایل فقط گذاشتم موقع خوابش... بعد کم کم تو خواب هم حذف کردم و تموم شد

من پستونکشو عوض کردم دیگه نخوردش

راه یهویی،یه بارسرشوقیچی کردم تاثیرنداشت دیدم خیلی وابستس یهوگرفت ولی تا۳شب خیلی اذیتم کردتاصبح نمیخوابیدهمش روپام بودتوروزهم جیغ میزدوبهونه میگرفت

یهویی قایم کردم

نوکشو به شکل هشت ببرش

دختر من از 9ماهگی خودش دیگه گذاشت کنار

سوال های مرتبط