خانوما لطفا روش از پستونک گرفتن تدریجی بگید

۲ پاسخ

من هم تدریجی رفتم هم یهویی ... گریه تو تدریجی بیشتره .. توی یهویی نهایتش ۱ هفته س اما تدریجی خیلییی سخته

مگه پستونک رو تدریجی میگیرن یه سوراخ کن بده بهش

مادر من ک فلفل زده بود واسه من😭😭😭

سوال های مرتبط