۱۵ پاسخ

می دونید یهویی چه ضربه روحی بدی میزنه به بچه

چیزی که از اول باهاش آروم می‌شده تو گرسنگی...موقع خواب..موقع ناراحتی همه چیزش این سینه ست یهویی ازش بگیریم ضربه بدی میخوره شاید نشون نده ولی تو ناخودآگاهش ثبت میشه و ضرر و زیانش رو بعدا نشون میده

من یهویی گرفتم راحت شدم

من تدریجی گرفتم و واقعا راضی ام

به نظرم هرکسی باید شرایط خودش و بچش رو بسنجه و تصمیم بگیره. مثلا من هررررکاری میکردم نمیشد تدریجی. بیشتر بچم اذیت میشد تدریجی. دیگه یهو یه شبه گرفتم. واقعا اذیت نشدیم و خیلی راضیم.

یهویی برای بچه سخته حس میکنم🥲
سینه براشونمثل ی عشق میمونه
یهو جدا کردن ضربه میزنه بهشون

من دیفن هیدرامین زدم هر وقت خواست بهش دادم اما خودش اه اه کرد و نخورد،ی کاری نکردم ک دلش بمونه پیشش

روزا خیلی اذیت نکرد،بیرون میبردم،مهمونی و اینا،خوراکی و غذاهای مورد علاقشو دادم
شبا خوابیدنی هم‌ک روی پا میخوابوندم
وقتی نصفه شب بیدار میشد برای شیر بغلش میکردم می‌بردم آشپز خونه بهش آب یا شیر و شیر کاکائو میدادم
بعضی وقتام‌ کیک میدادم ک شیر شه سنگین بخوابه و گرسنه نشه

دیگه کم کم تعداد بیدار شدناش کم شد نصفه شب و پا میشد آب میخواست فقط
شبا قبل خواب هم سعی کن سیرش کنی تا راحت تر بخوابه

یهویی بهتره

من اول سعی کردم تدریجی رو امتحان کنم ولی نه تو کت بچم میرفت نه توان روحی اینو داشتم که ببینم گریه میکنه و بهش نمیدم
تلخک زدم هم خودش دیگه گفت تلخ شده بعد دو سه روز کلا ول کرد هم من اذیت نشدم

من تجربه شیذ مادر ندارم اما فکر میکنم هرچیزی با امادگی ذهنی و فرصت دادن به بچه آسیب کمتری وارد میکنه

من تدریجی
خیلی راضی بودم
خودم خیییلی اذیت شدم اما بچه کمتر

شیرخشک یا شیرمادر؟؟؟
اگ شیرخشک تدریجی بگیر
اگ شیر مادر یهوبگیر

قطعا یهویی

تدریجی به نظرم یهویی خیلی بده

قطعا تدریجی مگه زمان قدیمه کمثل قددیمیا پیش بریم

تدریجی من یمدت روزا دیگه ب پسرم شیرندادم که غذا بخوره بعد شد شبی دودفعه بعد شد یدفعه الان دیگه همون یدفعه هم نمیخواد

پسرم شیرخشکی بود زیاد اهل شیر نبود ولی مدام میخواست شیشه شیرا مک بزنه
من پسرم از بعد ۱ماهگی ۱۲شب ک میخوابید تا ۶ صبح شیر نمیخورد برا همین
شب ک ساعت ۱۲ میخوابید ۳روز اول اومدم صبح تا ظهر ندادم
بعد ۳ روز۷عصر ندادم ی وعده ۷ میدادم ی وعده ۱۲ قبل خواب
۳ روزم فقط موقع خواب دادم و الان ۳ شبه ک اخر شب میگه شیر و داخل لیوان میخوره و میخوابه

البته ت روزم اگه بگه شیر داخل لیوان بهش میدم

سوال های مرتبط