۴ پاسخ

قطعا تدریجی قط کنی بهتره هر کودوم خودتو بچت راحت ترین

چرا آخه
کاش به منم میگفت بگیر هیچی ندارم اینم الکی میک میزنه سینم درد میگره عصبی میشم

چرا گلم بارداري ؟

دلیلش چی

سوال های مرتبط