۱۴ پاسخ

حالم از بهداشت بهم میخوره اندازه گاو نمیفهمن
توقع دارن بچه مثل ربات رو خط سبز باشه فقط
بابا ژنتیکی یه سریا تپلی ترن یه سریا لاغر تر
عب و ایراد میزارن فقط
خود دکترا اینجوری نمیگنا اینا چرت میگن فقط

ی چیزی این وسط هست ک همه دارن ب بهداشت فحش میدن انگار اونا دشمن خونی مردم ان..‌چیزی ک وزارت بهداشت خراب شده بهشون میگه موظف ان ب مردم بگن....نگن هم میگن گاون نمیفهمن بگن هم فحش میخورن

ای ننه
چرت گفته
فقط راز موفقیتت چی بوده بگی پسری من یکم وزن بگیرع

خوبه دیگه دختر منم 13ونیمه دکترش میگه خوبه

قدش چند بود

اول اینکه بچرو‌نسبت ب قد ‌‌وزن نوزادیش میسنجن و‌با توجه ب نمودار رشدش
مثلا من امروز بردم چون قد و وزن بچم موقع ب دنیا اومدن خیلی خوب بود و بعدشم همینطور‌امروز ۱۲و‌پونصد‌گفت ی مقدار‌کمه بهم گف نگران نباش ولی بهتره مثلا ۱۳ ب بالا باشه

بهداشتا دیگه حال ادم و بهم میزنن ب یکی میگخ وزنش کمه ب یکی میگه زیاده اصلا هیچی نمیفهمن کابوس شده برام

نه بابا نگران نباش. دختر منم ۱۳۳۰۰ بود. بهداشت گفت یکم بالای نموداره ولی فقط غذاهای چرب و فست فودی و نوشابه اینا بهش نده، که خب من نمیدادم از اول

باید هی بدوونیش دور حیاط تا کم کنه😒بهداشت احمققققق

پسر من از اینم بیشتره نگفت کم کن بهداشتو بیخیال بعدها انقدر تحرک دارن کم میشه

چرت میگه بهداشت دختر من بیش از این وزنش هست هیچ نگفتن اضافه وزن داره،دکتر هم گفت ژنتیکش هست و ربطی به زیاد خوردن نداره.

بهداشت گ و ...میخوره ولش کن من بچم شیش ماهش بود می‌گفت اضافه وزن داره کم کن من نوزاد چجوری باید کم میکردم الان کمبود داره

ماشاالله بهش، چرت گفته

منم دخترم هفت ماهشه اضافه وزن داره گفتن بایدکم بشه آخه مگه میشه

سوال های مرتبط