۱۰ پاسخ

با اینکه تا حالا کاشت نکردم بله خیلیییی قشنگه 🥺

منم اینو خیلی دوس دارم

تصویر

اهوووم☺️

بله✨❤

اره ولی من باشم سرشونو بجا صورتی سفید میزنم یا قرمزه خیلی پررنگ

بله 😍😍

اره تنها مدل کاشتی که خیلی دوسش دارم همینه

رنگ آبی دیدم دوستم زده بود خیلی قشنگ بود

اره نازه❤️

اره خیلی

سوال های مرتبط