۴۰ پاسخ

یدفعه بگیری بهتره .من هردو بچم رو یدفعه گرفتم و خداروشکر اذیت نشدن

کم کم بگیری اسیب روانی به بچه نمیرسه
ولی یهویی بگیری بعدا روی روح و روانش اثر میزاره ، عصبی یا استرسی میشه

من بچه اولم رو یهویی گرفتم احساس میکنم خیلی آسیب دید ۲۲ماه شیر دادم الان ۴سالش هست سینم رو میبینم همش بغل می‌کنه بوس می‌کنه ی مدت شیر می‌خورد از سرش انداختم دومی رو تدریجی میگیرم الان شب ک بیدار میشه تا ساعت ۴بعد ظهر نمی‌خوره و روزی ی ساعت کم میکنم همینطور طی یک ماه انشالله از شیر بگیرم

کمکم کمتر اذیت میشن ولی من یهویی میگیرم چون روز به روز وابستگی داره بیشتر میشه اینطوری نیست بگم غذا میخوره شیر کم بخوره

اگر بچه راه بده کم کم
اگ ن مجبوری یهویی
منم یهویی گرفتم

تجربه ندارم ولی خب صددرصد هرچیزی آروم آرومش بهتره
بچه ۲سال داره شیر میخوره وابستگی عاطفی به سینه هم دارن

من خواستم یهویی بگیرم خیلی شب گریه کرد خودم بهم ریختم
الان دارم تدریجی میگیرم به روش ۴ در ۴
راضیم
اونم زیاد اذیت نمیشه

پسره من که کلا اصلا منو میدید ممه میخواست اصلا نمیشد کم کم ازش بگیرم دیگه یهویی گرفتم چسب زدم نیومد سمتش

کم کم که کمترآسیب ببینه

من یهویی گروه تم شب دادم دیگه از صبح اصلا ندادم آبمیوه و خوراکی اینا گرفتم شیشه شیرشو هم چسب زدم گفتم پیشی اخ کرده دیگه نخورد ولی بازم بعضی وقتا بهونه میگیره

من کمکم گرفتم و پسرم اصلااااا اذیت نشد اینجوری خداروشکر

تدریجی نه خودت اذیت میشی نه بچه پسر من اصلا نفهمید چی شد فقط شیر شب که قطع کردم یه شب اذیت شد

کم کم . من اول صبح تا ظهر ندادم تا ی هفته بعد تا عصر فقط موند شبا اونم قطع کردم ولی عادت کرده لباسمو میده بالا سرشو میذاره رو سینم

من می خواستم کم کم بگیرم ولی قشنگ داشت عصبی میشد و نمیشد ، یهویی گرفتم بهتر بود
البته از قبل شیر شبش رو تقریبا به فقط یکبار رسونده بودم

حتما باید کم کم بگیری
وگرنه از لحاظ روانی آسیب میبینه

یهویی آسیب ب روح و روان بچه س
فک‌کن چیزی ک روزی چندبار میخوره و یباره ازش بگیری
گناه دارن
تدریجی بهترین روشه

من یهویی گرفتم حتی بچم مریض شد

قطعا کم کم

بعضی بچه ها رو نمیشه تدریجی گرفت اصلا همکاری نمیکنن مثلا تو اینستا یکی نوشته بود شبا بجای شیر اب تو شیشه بریزید بدین بچه میگفت بچش اینجوری از شیر گرفته شده بود ولی من امتحان کردم یعنی چنان شیشه رو پرت کرد دخترم ..‌ اصلا نمیشه حالا میخام عید از شیر بگیرمش

من یکدفعه گرفتم دوسه شب اذیت شدیم دوتامون دیگه عادی شد

بستگی ب سن بچه داره قبل ۱ سال ۷ ماهگی نمیدونه چطوره .ولی بزرگتر وابسته تر ب شیشه شیر و سینه هستن

کم کم ینی چجوری
من اول شیرشب رو قطع کردم بعد روز رو ۴ بار کردم بعد قطع کردم پاستوریزه دادم روزی ۱لیوان یل خیلی گیرنده ۲لیوان

تدریجی باشه دیگه خودتم شیر جمع نمیشه تو سینه ت درد بگیره من روشمو نوشتم تو تاپیکای قبلیم دپست داشتی بخون

هنوز اقدام نکردم اما قطعا تدریجی

معلومه کم کم

من کم کم گرفتم اصنم سخت نبود

کم کم سخت تره برات اما برای بچه بهتره..
اما یهویی خب برای مادر راحتر میگذره بنسبت..اما برای بچه سخت تر

قطعاا تدریجی بهتره

کم کم

یهویی گرفتم یه هفته فقط سخت بود

من کم کم از شیر گرفتم ـ
دوروز اول از صبح تا یک ظهر
چهار روز از صبح تا ۵
روز کامل قطع شد شب میخورد
دیگ شبم قطع کردم

من الان 20 روزه دارم با روش تدریجی پیش میرم الان سه شبانه روزه که کلا نخورده...دکترش گفت اصلا یکدفعه نگیر تروما میشه براش بچه من خیلی وابسته بود واسه همین اینقدر طول کشید

یهویی راحت تره

سلام سوختگی پوشک را باید چکار کنیم

من اول کم کردم درحدی که فقط شب موقع خوابیدن میخورد میخوابید بعدش یهو اونم ندادم اذیت نشد

من یهو چسب زدم راخت بود اما خیلی باهاش خوب تا کردیم ک کم تر اذیت شه

کم کم

بنظرم اول شیر شب رو قط کن بعد در روز کم تر بده بعدم کامل قط کن روز سوم ک از شیر گرفتی جفت سینه هات رو بده بخوره شب تو خواب بعدم دیگ کامل برش دار

کم کم

من بچه اولمو یهویی گرفتم ولی این یکی رو نمی‌دونم چیکار کنم ؟

سوال های مرتبط