خانمها احساس میکنم آزمایشم دروغه واقعا حامله ام😐😂

۱۳ پاسخ

وای منم همش حس میکنم دروغه و برم سونو خبری نیست

منم تا هفته ۷ هیچ علائمی نداشتم از هفته ۸ اومدم سراغم اونم چه اومدنی واااای دارم میمیرممم

منم تا هفته ۷ هیچ علائمی نداشتم از هفته ۸ اومدم سراغم اونم چه اومدنی واااای دارم میمیرممم

منم مثل شماها خیلی علائم نداشتم الان دوروزه استفراغ و تهوع امونم و بریده

خوش به حالت من امروز تهوع دارم

من 20ابان اولین سونو باید برم . خدا کنه همه چی اوکی باشه قلب هم بزنه

من بیبی چکم مثبت شده آزمایشم‌مثبت شده علائمم دارم اما بازم میگم‌میشه اشتباه شده باشه 😅😅😅

عادیه منم اولش اینجور بودم .

منم مثل شمام

منم همینجوری ام بی علائم

فقط درد دارم شکم و کمر درد

دقیقا منم هیچی نمیفهمم

چرا این فکرومیکنی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته هفدهم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌وششم بارداری