با ۳روز تاخیر آزمایشم چطوره
احساس میکنم یکم زیاد آمده عددش

تصویر
۶ پاسخ

احتمالا دوقلویی من 5 روز تاخیر 2000 بودم دوقلو بود عزیزم

برا سه روز زیاده احتمال داره دوقلو باشه😍😍😍

دارو خوردی برای بارداری؟؟؟
چند وقته اقدامی

بلهههه مبارک انشالله بارداری راحت و بی خطری تجربه کنی
نه مناسبه عددش نه زیاد ن کم

خوبه

نه خوبه مبارکه

سوال های مرتبط

مامان دلارام🩷 مامان دلارام🩷 ۱ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته نهم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری