ازمایشم مثبت شد بعد 15 روژ تاخیر عددش 447 بود خوبه یا نه

۴ پاسخ

علائمت چی بود

مبارکه قبلش بی بی نزدی؟؟

یکم کمه
شاید لقاحت دیر گرفته
به احتمال زیاد دکتر میگه تکرار کنی

احتمالا لقاحت دیر بوده
بعد ۴۸ساعت تکرار کن باید دوبرابر شده باشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته پنجم بارداری