۱ پاسخ

من سمت چپ داشتم خفیف بعضی وقتا میگرفت ولی بعد چند روز خوب شد درد شدیدی نداشتم بنظرم طبیعیه بخاطر کشش لگن و رحم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان رادمان مامان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری