سلام خانما خیلی حالت تهوع دارم چیکار کنم

۷ پاسخ

سلام منم دارم به من دکتر گفت اب انار با زنجفیل خیلی خوبه برا حالت تهوع

تحمل کن عزیزم
من واقعا قرص سعی میکنم نخورم
دکترمم گفت نخور سعی کن تحمل کنی
صبحا وقتی بیدار میشی نون خشکه بخور
یا کراکر نمکی
وقتیم حالت تهوع گرفتی کشک بزار گوشه لپت نمکش باعث میشه حالت تهوعت برطرف شه

آب جوشیده یکم خنک شد بخور

تحمل🥲😂

قرص b6 و اندانسترون بخور باهم دوازده ساعتی یکی بالااوردنت و خوب میکنه ولی حسش و داری ولی بالا نمیاری چیا خشک بخور چوب شوری نون بربری ببین چی حالت و خوب میکنه

تحمل
بستنی یخی بخور
دمیترون نصف صبح
نصف شب
خیارشور
دوغ و نمک
چوب شور

قرص ب۶ بخور
سیرابی بخور

سوال های مرتبط

مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان مامان پسته مامان مامان پسته هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری