برای زایمان طبیعی نجمیه بهتره یا بقیه ا..؟

۲ پاسخ

عزیزم نمیخوام بهت استرس بدم
ولی واقعا بیمارستان بی مسئولیتی هستن همون‌طور که مامان مانی گفت میزارنت تو یه اتاق هر چند دقیقه میان معاینه من با این که ماما همراه هم گرفتم چون ب دردم گرفت نیومد پیشم ساعت ۱۰ دردم گرفت رفتم اول که بستری نمیکردن بعد که بستری کردن منو انداختن تو به اتاق تنها گرفتن خوابیدن هی میومدن معاینه میکردن میرفتن من خودم تو سرویس هی اب ولرم میگرفتم تا دردام کمتر بشه تا ساعت ۶ صبح که دکتر کیشیک اومد و مامای بیمارستان اومد ان اس تی گرفتن که یهو فول شدم ساعت ۹ زایمان کردم دکتر خودمم نیومد بیمارستان دیگه سر زایمان بود

من نجمیه بودم راضی نبودم

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولو مامان دخترکوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری