۳ پاسخ

قسمت فری بتا ک ۸ هست دکتر نگفت چرا بالائه؟ و واسه چی میره بالا مشکلی نداره؟ واسه من ۳.۴۶ هست دارم دیوونه میشم بهم گفتن شاید ریسک سندروم باشه خدایی نکرده

خووووووبه

اینم ترجمش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ۴تانبات و تودلی مامان ۴تانبات و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری