مامانا کسی سر در میاره از این آزمایش غربالگری دوم هست

تصویر
۵ پاسخ

۱۷هفته چند روز بودی رفتی ؟!
میگن ۱۸هفته و ۳.۴روز روز طلاییشه

دکتر من ننوشت ازمایششو

ببین غدد چی میگه.ازمایش قبلیتم ببر نشون بده.اگر نداد که هیچی اگر داد دکترت عوض کن.
آخه اخلاق فقط مهم نیست باید هرجا دارو لازم باشه بده

تیرویید. باید بری غدد قرص بده کنترل میشه

من فقط tsh رو میدونم که برای بارداری یه کوچولو بالا هست.میگن باید زیر ۲/۵ باشه

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ۴تانبات و تودلی مامان ۴تانبات و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری