۶ پاسخ

من از اولشم شیر نداشتم.با شیردوش هم امتحان کردم یه سینم در حد چندقطره داشت،اون یکی سینم در حد یکی دوقاشق.هر دارو و دمنوش و غذاییم که میگفتن باعث افزایش شیر میشه خوردم هیچ فایده ای نداشت.دیگه مجبور شدم شیرخشک بدم به بچم

حساسیت ی پروتیین گاوی داره ترجیح دادم فقط شیر خشک بدم

افسردگی گرفتم نتونستم بدم 🙃

شیر نداشتم هر دمنوش و غذا و دارویی و امتحان کردم تا شیرم زیاد شه چون شیرم کم بود پسرم هرچی مک میزد میدید شیر نمیاد گریه میکرد و سینه رو قبول نمیکرد منم مجبور شدم شیر خشکیش کنم

دکتر به من گفت بچت درست وزن نگرفته و شیرت کمه،بعد هر سری که شیر خودتومیدی دو پیمونه هم شیر خشک بده،تازه من گوش ندادم روزی دوبار بیشتر شیر خشک نمیدم

مجبوریم

سوال های مرتبط