فردا برم ازمایش بدم؟🥹

۷ پاسخ

یه هفته صبرکن

چند روز تاخیری؟

فاطیییی نینی داریاااا
حاله داره فک کنم برا منم بیار اینجور شد

سلام عزیزم میگم اگه دوس داری ما خانم ها نو روبیکا گروه زدیم ایدی بده بیارمت

این دفعه دیگه صبر کن پس فردا برو که نیاز به تکرار هم نباشه

اول بزار بی بی کامل مثبت شه بعد برو

اره عزیزم میتونی 🤗میخوای هم بزار بگذره البته همین الآنم پیداست

سوال های مرتبط

مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته دوازدهم بارداری