۷ پاسخ

انشاءالله مثبت باشه و از ته دل خوشحال شی ❤️ بعدش برا منم دعا کنی ...

انشالله مثبتی

چندتا بچه داری عزیرم

ان شاء الله مثبتی
البته اگه سه هفته بعد پریودت گذشته ممکنه بتات کم باشه
ولی نگران نباش
ان شاء الله مثبته

الهی آمین 🤲🏻🤍🥹

انشالله عزیزم 🥹

انشالله مثبتی عزیزم❣️

سوال های مرتبط