سلام خانما گل رفتم آزمایش دادم دعا کنید مثبت باشه 🙏🏻🤲🏻

۵ پاسخ

کدوم ازمایشگاه رفتی ، پاستور میرفتی سریع جواب میده بتارو

انشالله ک مثبتی واسه منم دعا کن ازمایشم مثبت بشه

صدرصد مثبتی 🥰

انشالله منم شنبه ازمایش دادم ساعت ۱۱ یه ساعت دیگه میاد🥺

عزیزم انشالا که مثبته و دامنت سبز میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری