۸ پاسخ

من که پریود شدم با این که خیلی امید داشتم با دل شکسته دعا میکنم انشاالله شما مثبت باشی و از ته دل خوشحال بشی

انشاالله که مثبت میشه عزیزم توکل کن به خدا

ایشالا ک مثبت رفیق

انشاءالله عزیزم

ایشالا که خیر باشه 😘

حسم میگه مثبتی❤️😍
برای ماهم خیلی دعا کن عزیزممم

انشالله عزیزم
برای منم دعا کنید دارم میرم بتا بدم

انشالله میای خبر خوش میدی بهمون

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری