سلام خانما الان آزمایش بتا دادم دعا کنید مثبت باشه

۱۰ پاسخ

سلام من انتقال جنين داشتم مثبت شد ۵هفته رفتم سنو قلبش انوز تشکیل نشد بود همکان داره ساک جنين تشکیل شد باشه خود جنين نباشه چون یچ علامی هم ندارم

انشاالله به حق اذان حرم حضرت عباس مثبتی مطمئنم برا منم دعا کن

ایشالا شیرینیتو از خانم حضرت معصومه بگیر ی

انشالله ک مثبته عزیزم

عزیزن چندروز رد شده از موعدت

ان شاالله مثبت عزیزم

انشالا مثبته

نوشتی هفته ۵ بارداری ک

انشالا ک مثبته برای منم دعا کن این ماه ب مراد دلم برسم🥹

ایشالله خبر خوش بهمون میدی☺️

سوال های مرتبط

مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مهدیار💙 مامان محمد مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری