روز ۱۵ ازادسازی ازمایش دادم دعا کنید مثبت باشه

تصویر
۲۵ پاسخ

مبارکه گلم

انشالله به حق حضرت فاطمه مثبتی

یعنی منم امید داشته باشم عزیزم تو روز ۱۲ یا ۱۳ زدی بی بی چک یا ن؟

مبارکه 😍

مثبتی گلم صد در صد

انشالله گلم

مبارکه انشالله به سلامتی برا منم دعا کنید

عزیزم انشالله 😍

‌علاعم چی داشتی گلم و کی شروع شد
مبارکه

مباارکه عزیزم

سلام عزیزم خوبی
تایپک های قبلتو خوندم نوشتی با دارو حامله شدم ؟
تنبلی داشتی ؟

انشالله ک مثبت عزیزم ❤️

مبارکه عزیزم😍مارو هم دعا کن

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم

مثبت عزیزم مبارک باشه
منم ای یو ای کردم برام دعا کن

مثبته مبارکت باشه برا منم دعا کنید مثبت بشم این ماه

منم محتاج دعای همه عزیزان گهوراه هستم .

مثبت ایشالله استرس نداشته باش

چقد طول میکشه حاضر شه جوابش؟؟؟

مبارکه چند روز تاخیر زدی

مبارکه گلم

مبارکه برای ما اقدامیام دعا کن🩷

مثبته عزیزززز دلم
شک نکن
ب چیزای خوب فکر کن همون میشه مطمئن باش😍

ان شاء الله هست.حتما با تست دیگه ای هم امتخان کن و چندروز بعد برو آزمایش

عزیزم مارک مدی هلث ؟؟

برا منم دعا کن🥰❤️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری