۴ پاسخ

پسر من ۸ آذر

با پسرمنه 😊استرس نداره ک لباس همرنگ خوشگل بگیر ببرش آتلیه ک من نمیبرم چون خواهرزاده ام عکاس
البته میخوام من تولد خودمونی بگیرم تم بزنم تو خونه کادو هرچی نیاز داره

۱۱ آذر برنامم یه تولد ۴نفره

من پسرم ۱۱ اذر بدنیا اومده
۶ اذر وقت اتلیه داریم قراره دوتا کلیپ بگیرن ازش و ۹ تا عکس
۱۳ اذر تولد میگیریم براش تم پاندا سفید مشکی نقره ای
کادو چیزی هنوز نخریدیم شایدم کلا چیزی نگیریم مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۲ سالگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی