فعلادرگیر جشن دندونی ام
من دوس دارم بگیرم باباش میگه هیچی از تولد نمیدونه نگیر فقط ببریم اتلیه
میبرم اتلیه، یه تولد3نفره توخونه هم میگیریم
انشاالله به دل خوشی بگیرین، من برنامه خیلی ریختم ولی مادرشوهرم رفت بیمارستان شوهرم هم همش اونجا بود، کلانشد براش بگیرم، میخوام یه مینی کیک سفارش بدم ببرمش اتلیه به همین زودی
هنوز اتلیه نبردم ولی خانوادگی جدا جدا گرفتم یعنی دوبار دوشب براش تولد گرفتیم
دارم دیوونه میشم بسک بهش فک کردم
جشن ک نمیگیرم
۳تایی کیک میگیریم کافیع
ولی موندم ببرم اتلیه ببرم فضا باز
بعد میخواستم براش بالن درس کنم برا عکاسی
دیشب دیدم سبدم کوچیکه
برنامه هام خراب شد
موندم
میبرم اتلیه عکس میگیرم
خانوادگی گرفتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.