۸ پاسخ

من یه تولد کوچیک و اتلیه بردم

تولدش که عاشوراست، جشن کلا نداریم
ولی احتمالا فرداش میریم ساحل، با یه کیک کوچیک و بادکنک چندتا عکس بگیریم،یا شاید تو خونه بادکنک بازی😁
هفته بعدشم آتلیه

من امشب خونمون رو براش تزیین کردم و فقط چند تا عکس سه نفره میگیرم و تمام چون تولدش روز عاشورا هسته الان گرفتم ولی موسیقی اینا نیست

۱۶تیر توی محرمه اما مهم نیس کنار خانواده هستیم خوشحال
تا اون موقع عکساش توی اتلیه هم اماده میشه

دو تا برنامه هست حالا بستگی به بودجه اون موقعمون داره
یکی این که تولد با مامان و بابای خودم و همسرم باشه دور هم کیک بگیریم و تولد براش بگیرم
یکی هم یه حدود ۴۰ نفر را بگیم و مفصل تر باشه
آتلیه و اینجور چیزا هم نمیریم😂😬

من دوس داشتم جشن کوچیک براش بگیرم اما چون بچه من خیلی حساس و خسته میشه به احتمال زیاد اتلیه میریم و کیک ودیزاین و جشن سه نفره 😊♥

تولدش عاشوراست کاری نمیتونم کنم

فعلا س ماه وقت هست نمیدونم چیزیم مد نظر ندارم فعلا ببینیم چی پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی