از این شربت برای سرفه چقدر بدم به رادوین ؟

تصویر
۲ پاسخ

بستگی به وزن بچه تون داره

دکتر برا پسرم گفت ۳ونیم سیسی بده صبح و ظهر و شب

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻میکائیل 💑 مامان 👶🏻میکائیل 💑 ۱ سالگی
مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی