۶ پاسخ

من✋😫😫😫😫

من که یکم درد داشتم هماتوم هم داشتم با استراحت و شیاف خوب شدم البته استراحت زیادی نداشتم

منم دارم رفتم امپول زدم خوب شدم شیافم بزار

درد در حد پریود طبیعی نیست دیگ و باید شیاف استفاده کرد اگ باشیافم اینجوری با دکترت مشورت کن شاید امپولشو بزنه برات

شیاف نداری دکتر به من گفت اگه درد داشتی شیاف پروژسترون بزن

طبیعی دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان 🩷جوجه مامان 🩷جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۶ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد